14 December 2008

Box Shot 3D(portable)

Sunday, December 14, 2008 Posted by: aleh 0 comments


Box Shot 3D merupakan portable software yg memudahkan anda untuk
mereka ecover anda sendiri! Ciri-ciri penting bagi Box Shot 3D adalah:

Raytracing
Raytracing membenarkan penciptaan photorealistic imej dan bayang-bayang. Box Shot 3D mengira berjuta-juta sinaran cahaya daripada punca cahaya untuk objek. Ia akn menghasilkan objek yg sgt realistik. Raytracing adalah biasanya diguna untuk kesan-kesan khas dalam filem-filem. Box Shot 3D membenarkan anda mengunakan teknologi untuk mencipta kotak e-cover!

Bayang-bayang Realistik
Penggunaan raytracing membawa ke “realistik" bayang-bayang. Box Shot 3D mengira jumlah sinaran cahaya untuk setiap piksel dalam imej anda. Box Shot 3D juga mengira cahaya dr langit. Ini membuat imej-imej lebih realistik.

Antialiasing
Box Shot 3D menggunakan banyak helah untuk cepat dan cekap antialiasing. Anda tidak akan melihat kesat atau pixilated edges sekali lagi. Semuanya akan berjalan lancar dan amat realistik.

Reflections
Anda boleh sepenuhnya menguasai kotak pantulan, transparensi dan kedalaman dr lantai dan menyesuaikan dengan sliders bagi melihat mengakibatkan realtime.

Transparent background
Jika anda mahu menghasilkan imej projek yg complex, anda boleh dengan mudah mnghasilkn imej anda dengan latarbelakang telus (Format PNG) untuk digunakan editor grafik kegemaran anda. Anda juga boleh memilih satu warna latar belakang yang solid juga.

Different shapes
Box Shot 3D mengandungi banyak berbeza bentuk-bentuk yang boleh digunakan spt kotak, kotak untuk DVD dan CD, screenshots, buku-buku dengan soft and hard covers atau himpunan buku-buku. pilih sj bentuk yg anda mahu, memasukkan imej-imej yg anda plih dan hanya skali click shj anda sdah dpt ecover yg anda hendaki, sgt mudah!

Quality control

Kualiti menyebabkan imej akan dapat diselaraskan. Jika anda ingin melihat hasilnye dgn cpt, set “Kualiti" iaitu dengan memilih hasil imej yang kecil. Apabila anda memerlukan hasil yg baik , pilih hasil imej yg besar untuk dapat hasil yg di kehendaki.

Easy to use

Ya. Box Shot 3D adalah salah satu daripada aplikasi-aplikasi paling mudah bagi jenis nya. Ia mudah “langkah demi langkah" penyediaan tab membuatkan ada mudah paham .

DOWNLOAD

0 comments:

Post a Comment

 


2009 Great Target. All rights reserved.
Powered by Beta Templates and Blogger.
Template and Icons by DryIcons.com