08 December 2008

siapa ak..

Monday, December 08, 2008 Posted by: aleh 3 comments

Assalamualikum...smua...

akhirnye ada gak ak blog..trgrak hti ini..walopon blog free jerk..:P
ini pon ok la..ada rezki nnt pakai la yg brbayar plak..amin..
ape2 hal pon ak nk memperkenalkan diri ak dlu..



nama aku shalihudin zainudin...panggilan aleh...anak sulung dr 3 adikbrdk..
kra ak ni hero la sbb ak sorg jerk llki..
ak lhir pd 9 april 1988...ank sulung kpd pasangn bhgia
en. zainudin sabran dan pn. salbiah abu...
gmbr bdk poyo gle ni ak la...kui3x..









ak brasal dr felda Bkt Besar..kulai johor..
bersekolah di SMK sultan allaudin(2001-2003)
form 4 kt SMT Kluang(2004-2005)..
pas2 msuk PLKN panggilan pertama kt kem putra-putri mlaka..

ini la serba sdkit...ttg dri ak..
ak bru bljr2 nk jd seorg blogger gak..ak harap sape2 yg
crdik pandi dlm selok blok brblog ni..
bg la tunjuk ajr dan tguran pd ak yg bru bljr ni..


tujuan aku buat blog ini untuk memeriahkan lagi industri blog
di malaysia ini..
aku minat dalam seni Grafik ni..Jd blog ak akan berkonsepkan
grafik tp ak xda la hebat sangat..aku akan memberi
tutorial-tutorial adobe photoshop dalam bahasa melayu,selain dari adobe photoshop aku juga akan bery tutorial adobe illustrator,Gimp dan kalau ada software lain yang boleh buat grafik pon aku akn cuba bagi..



ksian trima ksh..: )


3 comments:

Unknown said...

xpe lah ni,bagus per....klu ko tlg org,org bleh lg ko...bleh din?

Unknown said...

menarik gak ttg photoshop ni tp aku zero lah...bleh ajar sikit?

aleh said...

nak belajar photoshop ni tak da la susah sangat.yang penting rajin practice dan cari la tutorial latihan photoshop dan ikut.nanti leh paham punya..

Post a Comment

 


2009 Great Target. All rights reserved.
Powered by Beta Templates and Blogger.
Template and Icons by DryIcons.com