26 September 2009

Majalah PC photoshop special edition

Saturday, September 26, 2009 Posted by: aleh 1 comments


Sedar tak sedar da seminggu kita raya,sekejap betul aku rasa. Esok malam dah kena balik penang dah sbb isnin ada kelas. Hari ni aku nak bagi sesuatu macam semalam gak,tp lain sikit la dari semalam, semalam aku bagi brush hari ni aku nak bagi majalah PC tapi bukan bagi bentuk buku la, dalam bentuk ebook @ PDF.

Majalah PC yg aku nak bagi ini adalah special edition Photoshop di mana anda di ajar teknik-teknik didalam-dalam photoshop. Ada lebih kurang 22 tutorial yang akan mengajar anda semua tentang cara dan teknik-teknik menggunakan tool-tool yang ada di dalam photoshop, ia amat berguna pada yang baru belajar photoshop. harap anda dapat memanfaatkan segala apa yang diajar didalam majalah tersebut dan dapat belajar photoshop lebih dalam lagi.

DOWNLOAD SEKARANG

1 comments:

ramadhan abdullah said...

boleh tak upload kat mediafire

Post a Comment

 


2009 Great Target. All rights reserved.
Powered by Beta Templates and Blogger.
Template and Icons by DryIcons.com